خرید بک لینک قوی باکیفیت ارزان پکیج امن بک لینک به دور از پنالتی گوگل

در صورتی که قصد دارید تمامی مراحل ۰ تا ۱۰۰ لینک سازی بر عهده سئوسل باشد می توانید یکی از این پکیج ها را سفارش دهید. بک لینک (که به آن لینک ورودی نیز گفته می شود) لینکی است که از وب سایت دیگری به وب سایت شما انجام شده است. از نظر بصری ، لینک می تواند در یک متن ، روی یک تصویر یا به عنوان یک دکمه قرار گیرد – تا زمانی که منبع یک وب سایت متفاوت باشد ، همه این اتصالات به عنوان لینک دهنده محسوب می شوند. در سئو، بک لینک بسیار مهم است زیرا یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی برای هر موتور جستجوی بزرگ به حساب میاد و این باعث شده حسابی بازار خرید بک لینک داغ شود. پرداخت مبلغی در ازای دریافت و خرید بک لینک یک راه سریع برای رتبه بندی در بین برترین های جستجو است به شرطی که لینک های خریداری شده دارای ویژگی نوفالو (nofollow) نباشند.

  • جای هیچ گونه تردیدی وجود ندارد که خرید بک لینک به بهبود موقعیت یک صفحه وب در نتایج جستجوی ارگانیک و همچنین به افزایش ترافیک وب سایت ها کمک می کند، البته در صورتی که با یک استراتژی دقیق اجرا شود.
  • کلمات موجود در انکرتکست به موتورهای جستجو کمک می کند تا رتبه بندی صفحه در حال بارگذاری را تعیین کنند.
  • با خرید بک لینک، میتوانید به راحتی و با قیمتی مناسب، بک لینک های کیفی و مرتبط با سایت خود را تهیه کنید و از این طریق رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید.
  • چرا که این دامنه ها مربوط به موسسات دولتی و همچنین موسسات آموزشی مانند دانشگاههاست.
  • با افتخار اعلام می داریم که پیج اتوریتی وب سایت های ما در رده بهترین وب سایت ها قرار می گیرد.

اگر نشریات زیادی وجود دارد که به آن محتوا اشاره می کنند ، خود را یک گوهر واقعی می دانید. از تجربه من با HARO ، چاپ مقاله پس از ارسال پاسخ خود حدود چهار هفته طول می کشد. حتی اگر نامه پیگیری از نویسنده دریافت نکرده اید ، به انتشارات توجه داشته باشید تا ببینید آیا در نهایت نقل قول شما به قطعه تبدیل می شود یا خیر. برای مشاهده نمونه ای از دنیای واقعی شرکتی که از این قوانین لینک دهی برای رسیدن به بالای صفحات جستجو استفاده کرده است ، مطالعه موردی ویدئویی ما را در مورد Glassdoor بررسی کنید. شما می توانید برای بررسی لینک های دیگران از وبسایت های Ahrefs، SEMrush، Alexa، Moz، Majestic استفاده کنید.

ویژگی نوفالو به موتورهای جستجو دستور می دهد که این بک لینک را نخزیده و پیج رنک (معیاری برای تشخیص میزان اهمیت صفحات وب‌سایت) را به این لینک ها منتقل نکنند. اگر علاقمند هستید تا فعالانه با رقبای خود در بازار رقابت نمایید، با ما همراه باشید. اما باید مسیری بسازید تا کاربران بتوانند وبسایت شما را پیدا کرده و به محتوای آن دسترسی داشته باشند.

تخصص لینک بیلدینگ بیش از ۸ سال

این وب سایت، با توجه به تعداد و کیفیت لینک های هر وب سایت برای آن امتیازی در نظر می گیرد. اگر می خواهید ارزش بک لینک یک وب سایت را بسنجید، می توانید اعتبار دامنه آن را در وب سایت Moz بررسی کنید. از زمان تحویل گزارش سرویس های شما، بین یک هفته تا ۲ ماه نتیجه ارتقای رتبه کلمات کلیدی شما در نتایج جستجو را خواهید دید و از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد. اگرچه زمینه کاری ما در این صفحه بیشتر فروش بکلینک است، اما صادقانه روی این نکته تاکید داریم که هیچ بک لینکی تمام کار نیست! هیچ وقت گمان نکنید که چون بک لینک خریداری نموده اید، دیگر هیچ نیازی به سئو داخلی و تولید محتوا ندارید. (اگر هم کسی چنین وعده ای می دهد شک نکنید که 100% دروغ است.) بک لینک اثر بسیار زیادی دارد اما نمی تواند به تنهایی سایت را از صفحه ی ده به رتبه اول صفحه یک برساند!

هر چقدر بک لینک ها طبیعی تر باشند، ارزش و اعتبار بیشتری را از گوگل دریافت می کنند. بک لینک های با کیفیت، به عنوان یکی از بخش های استراتژیک بهینه سازی موتورهای هوشمند شناخته می شوند. در مقابل، بک لینک های نامرتبط نه تنها منفعتی ندارند، بلکه می توانند اثرات منفی برای سایت شما داشته باشند. از طرفی هزینه اجاره ماهیانه تعداد مناسبی بک لینک باعث افزایش چند برابری هزینه های تبلیغاتی و کاهش قدرت دیجیتال مارکتینگ شرکت ها است پس بهترین انتخاب میتواند استفاده از دو پکیج بک لینک سازی مجموعه بازدید ایده باشد. ما در طول فعالیت خود با خیلی از سئو کارها و وب سایتها فعالیت داشتیم که با توجه به نوع وب سایتهای موجود در پکیج، تاثیر خیلی مثبتی بر  روی نتایج گوگل داشتند و ما تصمیم گرفتیم برخی از آنها را در اینجا درج کنیم. کافیه فقط با ابزارهایی مثل ahrefs بررسی نمایید تا متوجه شوید که خبری از رپورتاژهای چند میلیونی و یا اجرای کمپین های رپورتاژهای خبری چند ده میلیونی نیست.

همه ابزارهای فوق بینش های ارزشمندی را ارائه می دهند که می توانند به شما در شروع کار با لینک سازی کمک کنند. همه آنها نمای بالینی را در نمایه بک لینک شما ارائه می دهند ، اما هرکدام با اطلاعات اضافی متفاوت ارائه می شوند. با دومین خزنده فعال علاوه بر Google ، Ahrefs دارای جامع ترین پایگاه داده پیوند لینک است که داده های به روز را به شما ارائه می دهد. در نسخه رایگان این ابزار ، Ahrefs 100 بک لینک برتر ، 5 لنگر برتر و 5 صفحه برتر را به شما نشان می دهد. این کافی است تا بتوانید از لینک های وب سایت خود از طریق پرندگان دیدن کنید.

مطابق هر کمپین تبلیغاتی ، یک پیام کوتاه قانع کننده و یک ایمیل سفارشی به شما کمک می کند تا برجسته شوید. هنگامی که لیست نهایی شما آماده شد ، برای نویسنده یک زمین کوتاه بنویسید تا به آنها نشان دهد که چرا محصول یا خدمات شما شایسته قرار گرفتن در لیست آنها است. “به عبارت دیگر ، این تاکتیک فراتر از ایجاد پیوند است و از پتانسیل آگاهی از نام تجاری نیز بهره می برد.” فرض کنید که دو نفر داریم به نام های آقای «الف» و آقای «ب» که هر دو می خواهد فروش اینترنتی عطر را انجام دهند.

یکی از مزایایی که خرید بک لینک برای شما به همراه دارد، دیده شدن برند شما در سایت‌های دیگر است. مطالعات نشان می‌دهند که وقتی مخاطب نام برند شما را بشنود یا بخواند، احتمال خرید او از شما خیلی بیشتر از زمانی است که نام برند شما را ندیده یا نشنیده باشد. ما در وبمسترسلام تضمین می دهیم کلیه بک لینک های خریداری شده از نوع بک لینک طبیعی و دائمی هستند و هیچ ضرری برای سایت شما ندارند. در نتیجه بایستی تا حد ممکن از روش های عجیب و غریب پیشنهاد شده اجتناب ورزید.

چرا که در اقتصاد زمان طلا است و معلوم نیست که با گذشت یکی دو ماه چه اتفاقی بیفتد. بسیاری از استارت آپ ها هم فقط به دلیل زود شروع کردن و سرعتشان موفق بوده اند. در مجموع فراموش نکنید که طبق الگوریتم جدید گوگل، خرید بک لینک ارزان و فله ای سئو سایت شما را نابود خواهد کرد.

به یاد داشته باشید که سئوسل همواره به روز ترین و بهترین کیفیت را در ارائه خدمات در نظر می گیرد. یک واقعیت طولانی مدت این است که محتوای قابل خواندن یک صفحه باعث می شود خواننده از تمرکز بر طرح کلی متن یا فرم پاراگراف های قرار داده شده در صفحه مورد نظر خود منحرف شود. در مثال بالا، کلمه “خرید زعفران” می‌تواند کلمه کلیدی اصلی سایت فرضی باشد. این درصدها نسبت ثابت و مشخصی نداشته و به صورت کاملا تصادفی درج می گردند. اما لازم به ذکر است که اکثریت رپورتاژهای خبری به صورت فالو درج می گردند و لینک های نوفالو اغلب در قالب رپورتاژهای وبلاگی و لینک های متفرقه ایجاد می گردند.

نشونت در کنار شماست تا با خدمات دیجیتال مارکتینگ همچون طراحی سایت، سئو، تولید محتوا و ارائه مشاوره به شما کمک کنه بتونید این مسیر صحیح رو بدون دغدغه طی کنید. چنین نتیجه ای تنها با یک فعالیت اصولی در مباحث سئوی خارجی و داخلی قابل دستیابی هست که خرید بک لینک مناسب هم یکی از مواردیست که باعث می شه بتونید چنین نتیجه رضایت بخشی رو شاهد باشید. هر سایت یا صفحه ای که در اینترنت به شما لینک بده، اون لینک اصطلاحاً بک لینک نامیده می شه.

این در حالی است که در مقابل، خرید بک لینک معتبر برای وب سایت شما، در قلمرو سئو خارجی محسوب می گردد. توجه به این نکته بسیار ضروری است که برای انجام خدمات سئو برای یک وب سایت به بهترین نحو ممکن، لازم است که به هر دو مورد به صورت توام توجهی ویژه صورت پذیرد. اما در این میان نکته ی بسیار مهم، این جاست که هیچ کدام از این دو بخش به تنهایی موثر واقع نخواهد گردید.

خرید بک لینک در کنار سئوی کدنویسی وب سایت، استاندارد سازی محتوا و فعالیت در شبکه های اجتماعی می تواند محبوبیت سایت شما را در موتورهای جستجوی گوگل افزایش دهد. اگر فرایند خرید بک لینک را با استراتژی خاصی انجام دهید، می توانید سفارش بک لینک ورودی مطلوبی از گوگل دریافت کنید. گوگل بارها به صورت رسمی اعلام داشته که شدیدا با خرید بک لینک مخالف بوده و بر آن تاکید نموده است. چرا که موتور جستجوی گوگل، خرید بک لینک را به معنای اقدامی برای دستکاری نتایج می داند.

الزام خرید بک لینک برای سایت و سئو

یک ویژگی خوب cpanel این که پس از ساخت لینک دانلود فایل بکاپ سطح دسترسی آن را محدود می کند. بنابرین داخل سایتتان یک سری دایرکتوری ایجاد کنید و فایل هایتان را داخل آنجا به شکل منظم قرار دهید و سپس برای هرکدام لینک دانلود بسازید. به روند افزایش تعداد لینک های یک وب سایت به طور مستمر همراه با یک هدف کلی، کمپین لینک بیلدینگ گفته می شود. Link Juice یک اصطلاح عامیانه بین سئوکارهاست و بیان‌گر میزان اعتباری است که یک سایت با گرفتن بک لینک از سایت دیگر به دست می‌آورد. در این لیست یک لینک در جلوی هر بک لینک قرار داده شده است که با باز کردن آن با نمونه لینک ساخته شده نیز مواجه می شوید و تا بتوانید راحت تر آن را بسازید.

کلمه یا عبارتی که برای لینک دادن از یک صفحه به صفحه دیگر استفاده می شود، انکرتکست نام دارد. این عبارت می تواند در برگیرنده ی کلمه کلیدی (به تنهایی)، کلمه کلیدی همراه با متن دیگر، متن حاوی نام برند، آدرس سایت و عباراتی مانند ” اینجا کلیک کنید.” باشد. در یک دسته بندی، بک لینک را به دو گروه بک لینک های فالو follow (یا دوفالو do follow) و نو فالو no follow تقسیم بندی می کنند.

رسیدن به چنین جایگاه و اعتباری، قطعاً به تلاش و کار مداوم و درجه یک نیاز دارد. بسیاری از سئوکاران همیشه با تاکید و تعصب خاصی می گویند که تعداد زیاد برای خرید بکلینک جواب می دهد و موارد مختلفی از تاثیر آن را نیز یاد می کنند. با این حال معلوم نیست که در این پروژه ها آیا واقعا بک لینک موثر بوده است و یا عامل دیگری سبب بالا آمدن سایت در گوگل شده است.

شاید این سوال به ذهن شما خطور کند که تا چقدر می توان از انکرتکست استفاده کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که استانداردی برای این کار وجود ندارد. اما به طور میانگین، می توانید در محتوای خود ۱% کلمه کلیدی، ۴% متن مرتبط با موضوع، ۵% متن عمومی، ۲۰% آدرس و ۷۰% متن حاوی نام برند به کار ببرید. بعد از ساخت یک بک لینک با کیفیت، باید بدانید که آن را در کدام قسمت محتوا به کار ببرید. معمولا لینک ها را در قسمت های سایدبار، فوتر یا محتوای مقاله قرار می دهند.

خدمات بک لینک ارزان و دائمی و قوی همانند یک نیرو محرکه و سوخت برای حرکت رو به جلوی سایت شماست. با این حال در برخی از پروژه های لینک سازی، کاربران تنها با خرید بک لینک ارزان به تعداد کم و بهینه سازی سئو داخلی توانستند رشد قابل توجهی را به وجود بیاورند که در ادامه، برخی از تاثیرات لینک سازی و سئوی اصولی را ملاحظه خواهید کرد. با این وجود، همواره باید به خرید بک لینک‌ها با دقت و احتیاط نسبت بدهید. انتخاب بک لینک‌های با کیفیت و مرتبط با موضوع سایت شما، اهمیت زیادی دارد. استفاده از روش‌های نامناسب و غیرقانونی در خرید بک لینک‌ها ممکن است به جای بهبود رتبه سایت، باعث کاهش آن شود. رپورتاژ آگهی را در یک جمله میتوان پرداختن به موضوعی پیرامون یک برند دانست.

بسیاری از وب سایت ها پکیج بک لینک را می فروشند که معمولاً شما با خرید این پکیج ها، مقدار مشخصی از لینک ها را در هر ماه از آن سایت دریافت می کنید. اگر هدف شما صرفاً افزایش دامین آتوریتی ماز هست، ما خرید بک لینک از نشونت رو به شما توصیه نمی کنیم چون به هیچ عنوان چنین فاکتوری برای ما ملاک عمل نیست. افزایش da سایت ضامن افزایش رتبه نیست و در برخی موارد صرفا یک فاکتور فریبنده محسوب می شه. هدف ما از لینک سازی افزایش رتبه کلمات کلیدی و در نتیجه دریافت بازدید و به دنبال آن، افزایش فروش هست. این ترفند رتبه سایت شما را توسط موتورهای جستجوگر مانند گوگل افزایش می دهد. از این رو بک لینک سازی توسط اکثر وب سایت ها به ویژه سایت های…

معتبر – سایت دارای نمایه معتبر بک لینک (اعتماد به نفس زیاد) است ، بازدید کننده زیادی ایجاد می کند و حتی در SERP ها نیز رتبه خوبی دارد. علاوه بر این ، سایت های .gov و .edu مانند سایت های پیشرو در صنعت وزن بیشتری دارند. در ادامه به مزایای استفاده از خدمات بک لینک آپ بک لینک میپردازیم و همچنین شماره ثابت شرکت و موبایل کارشناس فروش را قرار میدهیم. اما استفاده غیراصولی از آنها می تواند باعث پنالتی شدن وب سایت شما شود . همین آمارها به خوبی نشان می‌دهند که لینک ‌سازی تا چه اندازه می ‌تواند روی رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل تأثیرگذار باشد. بنابراین اگر می‌خواهید در رقابت با رقبای خود پیروز باشید، باید یک استراتژی اساسی در زمینه لینک ‌سازی داشته باشید وگرنه مطمئن باشید که رقبا خیلی زود به فکر می افتند و با سرعت نور، در زمینه لینک بیلدینگ کار می‌کنند.

در صورتی که در هر بار سفارش، هر سرویس رو به تعداد بالا سفارش بدید، نشونت تخفیفات مناسبی رو برای شما در نظر گرفته که برای هر سرویس متفاوت هست و جدول تخفیفات رو در ادامه مشاهده خواهید کرد. پس از تغییر سطح دسترسی با استفاده از آموزش مربوطه خواهید دید که این بار با وارد کردن لینک دانلود در آدرس بار مرورگر فایل بک آپ به راحتی دانلود می شود. با این کار کاربران دیگر اگر لینک دانلود را هم داشته باشند قادر به دانلود آن نیستند. شما باید این فایل را با استفاده از ابزار move به مسیر public_html منتقل کنیدتا لینک دانلود آن ایجاد شود.

رصد شدن چنین چیزی توسط گوگل یعنی در بهترین حالت، بی اثر شدن تمامی بک لینک هایی که دریافت کردید. بک لینک های کامنتی نوعی بک لینک کاربر محور یا اصطلاحاً UGC هستند (در مورد انواع لینک ها قبلا به طور مفصل توضیح دادیم). توسط این بک لینک ها قادر هستید رپورتاژها و بک لینک های خودتون رو تقویت کنید. این پکیج برای افزایش سرعت ایندکس بک لینک ها هم مناسب و کمک کننده هست. اگه قصد دارید در مورد این سبک از لینک سازی بیشتر بدونید، پیشنهاد می کنیم صفحه بک لینک کامنتی رو ملاحظه کنید.

برای سفارش لینک سازی خارجی حرفه ای از نوع پروفایل با ما در تماس باشید. راش وب امکان خرید و انتشار رپورتاژ آگهی در وبسایتهای دانشگاهی با دامنه edu را برای مشتریان خود فراهم آورده است. این دامنه ها به واسطه فعالیتهای چند ساله و محبوبیت از لحاظ بک لینک ها اعتبار زیادی کسب کرده اند و بک لینک سایت های دانشگاهی می تواند به افزایش رتبه سئو و بالا بردن اعتبار دامنه شما کمک زیادی نماید. خرید بک لینک برای بهبود سئو و جذب بازدیدکنندگان به سایت ها بسیار حائز اهمیت هستند. با توجه به اینکه گوگل به صورت مداوم الگوریتم های خود را به روز میکند، انتخاب بک لینک های مناسب بسیار حائز اهمیت و حساس است.

پکیج لینک سازی سوم(خرید بک لینک حرفه ای) همان لینک سازی در سایت های مختلف اینترنت است که به نام خرید بک لینک pbn نیز شناخته می شود. لینک سازی هرمی از قوی ترین روش های لینک سازی بوده که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن می توانید با ما تماس حاصل فرمایید. قیمت این پکیج در حال حاضر حداقل 8 میلیون تومان بوده و اجرای کامل آن حداقل 3 ماه زمان خواهد برد. در پروسه های لینک بیلدینگ الزاماً نیازی به ایجاد بک لینک در سایت های ایرانی نیست. به عبارتی می توان به کمک پکیج های خرید بک لینک خارجی و قوی، بک لینک هایی ایجاد کرد که می تواند در قدرتمند شدن لایه های لینک سازی موثر باشند.

در این محصول به شما لیست 50 بک لینک از سایت های قوی و معتبر دولتی و آموزشی داده می شود که می توانید با وارد شدن به هر کدام از سایت ها لینک خود را در آن ها بسازید و از آن استفاده کنید. آیا میدانید سرعت بارگذاری سایت یکی از فاکتورهای مهم سئو و رنکینگ گوگل است؟ افزایش سرعت بارگذاری سایت باعث میشود گوگل امتیاز ویژه ای برای سایت شما قائل شود. در این سرویس ما با کاهش حجم صفحات و فشرده سازی ویژه سایتهای وردپرسی میزان لود تایم سایت شما را بصورت چشمگیری کاهش میدهیم. به عنوان مثال کلمات خرید زعفران، قیمت زعفران، سایت فروش زعفران و… می‌توانند سه مورد از کلمات کلیدی یک سایت (یا یک صفحه) مرتبط با فروش زعفران باشند. صحت این جمله زمانی آشکار می شود که محتوای شما شامل برخی از ویژگی های مهم باشد. گوگل به محتوای تکراری اهمیت چندانی نمی دهد و قدرت اصلی از آنِ سایتی است که محتوای یکتایی را برای اولین بار تولید کرده است.

گفتنی است که در برخی موارد نیز تغییرات محسوس (برای کسانی که پکیج کامل «سون بک لینک» را متشکل از 21 سایت خریداری نموده اند) در رتبه بین 35 تا 45 روز طول کشیده است. این وب سایت ها معمولا مواردی بودند که به هیچ عنوان آپدیت نشده و کاملا به حال خود رها شده بودند. به همین علت است که ما توصیه می کنیم که علاقه مندان به خرید بک لینک، بکلینک ها را به صورت سه ماهه خریداری نمایند و تخفیف ویژه ای در قیمت های سه ماهه منظور نموده ایم. البته لازم به ذکر است که از ضرورت اپدیت سایت نیز غافل نشده و تنها به بک لینک بسنده نکنند. یعنی بدون بک لینک احتمالا نتونید سایتتون رو سئو کنید و احتمال بسیار پایینی داره که قادر باشید بدون دریافت و خرید بک لینک معتبر، مناسب و منظم، صعود خودتون رو به رتبه های برتر گوگل تجربه کنید. اما مخالفتش برای سایت هایی هست که قصد دارند با محتوایی نامناسب و اسپم به جایگاه های برتر برسند.

گویا کمپانی گوگل نمی‌‌خواهد بپذیرد که لینک‌های خروجی و ورودی،… تکنیک‌هایی که سال‌ها پیش بسیار مورد توجه سئوکارها بودند، بعضاً بعد از به روزرسانی الگوریتم های گوگل از رده خارج و مشمول… در صورتی که نیاز به راهنمایی در انتخاب پکیج ها دارید، همواره تیم پشتیبانی سئوسل در خدمت شماست تا بتوانید بهترین و امن ترین انتخاب را داشته باشید. اگر به دنبال یه متن ریپورتاژ کامل و قوی و استاندارد بر اساس اصول سئو هستید ، می توانید به مجموعه لینک ساز بسپارید تا اینکار را برای شما انجام دهند. باید دامنه‌هایی را انتخاب کنید که دارای اعتبار و مرتبط با موضوع سایت شما هستند.

اینجاست که رقابت در بازار آنلاین بیش از پیش حائز اهمیت است و لازم است سایت شما که تمامی فاکتورهای کیفی را رعایت نموده به صدر نتایج دست یابد. بنابراین، در انتخاب و خرید بک لینک‌ها به دقت عمل کنید و همواره روی راهکارهای قانونی و با کیفیت تمرکز کنید. در نهایت، خرید بک لینک می‌تواند یک استراتژی موثر در بهبود SEO سایت شما باشد، اما توجه داشته باشید که این فقط یکی از عوامل موثر در بهینه‌سازی است و باید با سایر روش‌ها و عوامل مرتبط همراه شود. مشاوران ما با بررسی سئو داخلی وبسایت شما میتوانند در جهت بهینه کردن ساختار و صفحات شما راهکار مناسب را ارائه نمایند و با بررسی رقبا و عبارات کلیدی استراتژی مدون ساخت بک لینک را آماده کنند. بک لینک های متنی بک لینک های دریافتی با استفاده از کلمه کلیدی یا همان انکرتکست بوده و لینک هایی قابل کلیک هستند که در داخل متن، های‌لایت شده و برجسته به نظر می رسند و با کلیک روی آنها صفحه وب مورد نظر باز می شود. کلمات موجود در انکرتکست به موتورهای جستجو کمک می کند تا رتبه بندی صفحه در حال بارگذاری را تعیین کنند.

در صورتی که قصد خرید بک لینک جامع نداشته باشید، می توانید خرید بک لینک رپورتاژی را به صورت جداگانه در برنامه خود قرار دهید. به کمک این پکیج ها، بک لینک ها به تعداد دلخواه، به صورت رپورتاژهای اختصاصی مجله ای خبری یا وبلاگی برای شما ایجاد می شوند. به عبارتی بک لینک های شما رپورتاژی خواهند بود که جزو بهترین و معتبرترین نوع بک لینک به شمار می رود. یکی از دلایل کیفیت بالای منابع رپورتاژی سئوسل، فعال بودن این منابع بوده که به صورت مستمر به روزرسانی می شوند و از این جهت دارای قدرت اثرگذاری بالایی نیز هستند. خرید بک لینک می‌تواند تأثیر قابل توجهی در بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته باشد. با خرید بک لینک‌های مرتبط و با کیفیت، می‌توانید به افزایش ترافیک سایت خود بپردازید و در نتیجه، رتبه سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید.

با این حال تنها مشکلی که در مورد رپورتاژ می توان به آن اشاره نمود، بحث کند بودن اثرگذاری آن است. با این حال رپورتاژ بسیار سالم و بی خطر بوده و سبب محبوب شدن وب سایت شما نزد گوگل می شود. به گونه ای که برخی از مشتریان ما برای درآوردن وب سایت خود از پنالتی از خرید رپرتاژ استفاده می کنند.

یکی از بهترین استراتژی‌هایی که به شما کمک می‌کند که دارت بیزینس خود را به خال بزنید و به بهترین شکل ممکن، جایگاه‌های عالی گوگل را در بلند مدت از آن خود کنید، خرید بک لینک است. مجموعه وبمسترسلام بیش از ۸ سال است که به صورت تخصصی در حوزه لینک سازی فعال است و تا کنون به بیش از ۸۰۰ کسبوکار خدمات لینک سازی ارائه داده است. بسته های بک لینکی که به آنها ایمان داریم حاصل این تجربه گرنبها هستند. با این حال اگر در استارت و شروع کار خود جدی بوده و پلنی برای درآمدزایی آن دارید، نبایستی از لزوم سرمایه گذاری برای وب سایت خود غافل گردید. طبیعتا هرکاری برای شروع نیاز به سرمایه گذاری داشته و با درآمدزایی در زمانی خاص این سرمایه بازخواهد گشت.

در زمینه لینک سازی، امن ترین راه برای در امان ماندن از تغییرات الگوریتمی گوگل، برونسپاری خدمات لینک سازی هست. مجموعه نشونت با تجربه چندین ساله در حوزه سئو، کلیه خدمات لینک سازی رو به صورت اصولی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد تا تغییرات الگوریتمی گوگل ریسک چندانی برای شما نداشته باشه. تولید محتوای باکیفیت بخشی ضروری از طراحی یک استراتژی سئو موفق است. افرادی که با جست‌و‌جو سر از وب‌سایت شما در می‌آورند، به‌دنبال یافتن پاسخی برای سؤالات و راه‌حلی برای مشکلاتشان…

برای شروع ، به سادگی در HARO مشترک شوید (به خبرنگار دیگری کمک کنید). این یک سرویس رایگان است که منابع متخصص (مانند خود شما) را با وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران که به دنبال همکاران هستند ، متصل می کند. برای اینکه محصول یا خدمات خود را در یک لیست جمع بندی کنید ، با یک جستجوی ساده در Google شروع به پیدا کردن وبلاگ های عالی رتبه می کنید که درباره محصول یا صنعت شما می نویسند. به عبارت دیگر ، کیفیت به اندازه کمیت در هنگام بازگشت بک لینک اهمیت دارد.

  • حال این بک لینک‌ها می‌توانند به صورت طبیعی ایجاد شوند که در این صورت بهترین نوع بک لینک سازی خواهند بود.
  • به همین دلیل کلیه کمپین های تقویتی سئوسل به صورت چند لایه ای اجرا می شوند به طوری که در لایه اصلی منبع تقویتی مورد درخواست شما ایجاد شده و در لایه های بعدی، لایه قبلی تقویت می گردد.
  • اگر سوالی درباره بک لینک ها و اثر آن ها دارید و یا از بک لینک و شیوه کار با آن ها شناخت ندارید نیز می توانید از ما بپرسید و به صورت کامل راهنمایی دریافت کنید.
  • ما در نشونت از سرویس های ویکی (wiki article) برای تقویت شبکه لینک سازی استفاده می کنیم که می تونید این بک لینک رو به صورت جداگانه هم سفارش بدید.
  • برای تعریف و توضیح چیستی backlink لازم است بدانید که به پیوند دادن یک سایت به دیگر وب سایت ها گفته می شود.

خرید بک لینک بهبود قابل توجهی در بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) شما خواهد داشت. بک لینک‌ها ارتباطاتی هستند که از سایت‌های دیگر به سایت شما ارجاع می‌دهند. این ارجاعات می‌توانند توانایی شما در رتبه‌بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو را بهبود بخشند.

نمونه اول جولی توانست با استفاده از تکنیک آسمان خراش ترافیک خود را تا 194.1% ارتقا دهد. واژه ی PBN که این روزها از زبان هر متخصص سئو می شنوید یکی از استراتژی های لینک بیلدینگ کلاه سیاه و کلاه خاکستری به حساب می آید، که با توجه به نوع ساختار لینک ها با رعایت اصول لینک… از آنجا که ‌این آدرس معمولا با تغییری مواجه نمی‌شود به آن پرمالینک گفته می‌شود. در این مقاله قصد داریم که شما را با بک لینک edu و gov آشنا کنیم. پس شما نیز اگر در خصوص تفاوت های این دو بک لینک و دلایل ارزش آن ها کنجکاو هستید، در ادامه با پونه مدیا همراه باشید…. بعضی موضوعات در سئو هستند که همیشه بین علما اختلاف انداخته‌اند 😄 یکی‌شان همین بحث تأثیر لینک خروجی در سئو سایت است.

ما با اتکا بر تجربه خود می گوییم که این سایت ها در نتایج گوگل ماندنی نخواهند بود! ممکن است برای مدت خاصی اوج بگیرند اما دیر یا زود دوباره سقوط خواهند نمود. در حوزه هایی که رقابت بالایی وجود نداره بدون خرید بک لینک می تونید سایت تون رو سئو کنید، اما در حوزه های پر رقابت، خرید بک لینک یک امتیاز مثبت برای افزایش رتبه سایت شماست. وقتی اقدام به ساخت یا خرید بک لینک می کنید، لازمه این بک لینک هارو تقویت کنید. به بک لینک هایی که به هدف تقویت بک لینک های دیگه ایجاد می شن، بک لینک تقویتی گفته می شه.

با این حال در برخی از پروژه های لینک سازی، کاربران تنها با خرید بک لینک ارزان به تعداد کم و بهینه سازی سئو داخلی تونستند رشد قابل توجهی رو به وجود بیارن. خرید بک لینک در حال حاضر یکی از مهمترین اقدامات در سئوی خارجی به شمار می ره. یکی از دلایلی که ساخت بک لینک قوی و تضمینی و با کیفیت درون محتوا رو به شما توصیه می‌کنیم، دائمی یا بلندمدت بودن این بک لینک هاست. خرید بک لینک از نشونت در داخل محتوا ایجاد می شن تا بهترین سیگنال رو در مورد اعتبار سایت شما به گوگل بفرستند و نگران تمدید ماهیانه و مداوم این بک لینک ها نخواهید بود. با افزایش رقابت در کسب و کار اینرنتی دیگر سئو داخلی به تنها جوابگو نیست و برای کسب رتبه های اول در گوگل نیاز است تا لینک سازی خارجی  را به صورت اصولی و دقیق انجام شود تا بتواینم جایگاه ها اول را در گوگل را به دست بیاوریم.

هر دو نوع از بک لینک ها می تونن در افزایش رتبه سایت ها مؤثر باشن. بعضی از سرویس ها همچون سرویس های بک لینک تقویتی ممکن هست نهایتاً در عرض 48 ساعت تکمیل و گزارش‌ها خدمت شما ارائه بشه؛ اما بعضی از سرویس ها همچون سرویس بک لینک جامع ممکن هست تا 3 ماه نیز به زمان جهت اجرا نیاز داشته باشند. بک لینک های سوشیال بوکمارک جزو بک لینک هایی هستند که اغلب برای تقویت بک لینک ها و رپورتاژها ازش استفاده میشه. قبلا در صفحه سوشیال بوکمارک چیست و چه تفاوتی با سوشیال سیگنال دارد در مورد این نوع از بک لینک ها مفصل توضیح دادیم. توسط این سرویس، تمام مراحل لینک سازی، از تدوین استراتژی گرفته تا ایجاد محتوا و انتخاب انکرتکست و مواردی از این دست توسط متخصصین سئوی نشونت انجام میشه و نیازی به هیچ اقدامی از سمت شما نخواهد بود. بعد از اینکه بک لینک های شما ساخته شد، نوبت به تقویت این بک لینک ها می رسه که این کار هم توسط سرویس بک لینک های تقویتی نشونت قابل انجام هست.

قدرت دامین آتوریتی این وبسایت ها بالای 80 بوده و برای همین نام این پکیج لینک سازی را، پک طلایی بک لینک seoedu نام گذاری کرده ایم. یک بک لینک با کیفیت به صورت فالو می باشد و سایت منبع در میان محتوای آن قرار داده شده است. متخصصان سئو بر این باور هستند که سومین عامل مهم در بهینه ‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، لینک ‌سازی خارجی است. همواره با استفاده از ابزار های سئو، می توانید روند لینک سازی را مانیتور نمائید.ساخت بک لینک های شما به صورت آهسته و پیوسته انجام می گیرد و این مهم را از طریق ابزارهایی همچون ahrefs و Moz می توانید مانیتور کنید. مثلا در ماه دهم یک بخشنامه صادر شود که فروش اینترنتی عطر بایستی به آن نظارت گردد و مالیات برایش بسته شود طوری که دیگر آنچنان سودی نخواهد داشت. یا این که چند رقیب قوی به صورت حرفه ای در زمینه فروش عطر به صورت آنلاین سرمایه گذاری کنند.

معمول است که سایت هایی که توسط گوگل مجازات می شوند، دیگر نمی توانند در آن کلمه کلیدی که بک لینک دریافت کرده اند، رتبه بگیرند. در حقیقت بسیاری از سایت های مجازات شده هرگز نمی توانند بعد از پایان پنالتی گوگل، رتبه قبلی خود را به دست بیاورند. این امر نشان می دهد که گرفتار شدن در خرید لینک ها می تواند یک سابقه بدی در کارنامه یک سایت به جا بگذارد. لذا خواهشمندیم که به دنبال خرید بک لینک ارزون نبوده و از خريد بك لينك بی کیفیت جدا پرهیز نمایید.

بک لینک ها یکی از عواملی هستند که به افزایش رتبه سئو سایت شما کمک می کنند. در واقع، آنها نقش مهمی در محاسبه رتبه بندی وب سایت ها توسط موتورهای جستجوی گوگل دارند. استفاده از بک لینک مناسب تاثیر فوق العاده ای بر افزایش رتبه وبسایت و بهبود سئوی خارجی آن دارد. حتما می دانید که سئو (SEO مخفف Search Engine Optimization) یا به فارسی همان بهینه سازی سایت در مجموع از دو بخش سئو داخلی(On-Page SEO) و سئو خارجی(Off-Page SEO) تشکیل گردیده است. همانطور که از نام این دو بخش پیدا است، سئو داخلی به مجموعه فعالیت هایی که در داخل سایت برای بهینه سازی وب سایت انجام می شود گفته شده و در مقابل سئو خارجی به مجموعه مواردی که در خارج سایت صورت می پذیرد اطلاق می گردد. به عنوان مثال، اصلاح ساختار لینک های داخلی ها و URL ها در داخل سایت، در محدوده سئو داخلی به حساب می آید.

می دانم که سوالات زیادی در ذهنتان دارید که backlink چیست؟ چه اهمیتی دارد؟ تاثیر آن بر سئو چیست؟ و … با ما همراه باشید تا با آن بیشتر اشنا شویم و به سوالاتمان پاسخ دهیم. بنابراین در هر سری از اجرای کمپین های تقویتی، انتخاب لایه اصلی است که حائز اهمیت است و همواره پیشنهاد ما، استفاده از منابع متنوع جهت لینک سازی تقویتی می باشد. گرچه سفارش بک لینک های تقویتی به عنوان تقویت کننده بک لینک ها و رپورتاژهای شما در نطر گرفته می شوند اما خود این لینک ها نیز نیازمند تقویت در لایه های بعدی هستند.

اگر بتوان بک لینک هایی دقیقاً شبیه یک لینک معمولی از یک سایت گرفت می توان گفت که آن بک لینک ها حتی اگر پولی هم باشند، دردسر زیادی برای شما نخواهند داشت و شما مشمول مجازات گوگل نخواهید شد. یعنی اگر لینک ها در سایت های مرتبط داده شده یا در مقالات مرتبط اضافه شود (به جای فوتر یا سایدبار) احتمالاً گوگل هرگز متوجه نخواهد شد که این لینک ها، پولی هستند. در واقع می توان گفت که اگر استانداردهای لینک سازی خارجی به درستی رعایت شود، گوگل خرید آن بک لینک را یک تکنیک کلاه خاکستری به حساب می آورد. اما یک مشکل وجود دارد؟ گوگل به وضوح اعلام می کند که اگر سایت ها به خاطر بهبود رتبه بندی شان بک لینک های پولی خریداری کنند، قوانین این موتور جستجو را نقض کرده اند.

به همین منظور، تیم سئوسل در تمامی پکیج های برنزی، نقره ای، طلایی و الماس، کل فرآیندهای لازم جهت لینک سازی تقویتی را اجرا خواهند نمود. به عبارتی، پس از لینک سازی در لایه اصلی، برای تمامی لینک های ساخته شده، بک لینک هایی در لایه های بعد نیز ایجاد خواهد شد که تعداد این لینک ها چند صد عدد بوده و به صورت انبوه ایجاد می گردند. داشتن بک لینک به عنوان یک فاکتور مهم در سئو می باشد و در کنار دیگر فاکتورها و به عنوان یک مکمل اثرگذار خواهد بود. از آنجائیکه فاکتورهای متفاوتی در سئوی سایت دخیل هستند هیچگونه تضمینی در قبال تاثیرپذیری مثبت یا منفی از بک لینک ها نمی توان ارائه داد. در صورتیکه در حین سفارش، استراتژی مناسبی را در نظر بگیرید، بدون شک احتمال اثرگذاری بک لینک ها افزایش خواهد داشت و می توانید خرید بک لینک طبیعی داشته باشید. لینک سازی در چند مرحله یا لینک سازی لایه ای بهترین و طبیعی ترین نوع لینک سازی می باشد که مطابق نقشه ها و مپ های متنوع و چند لایه ای ایجاد می شوند.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما