خرید انواع تابلوفرش دستباف با قیمت و کیفیت عالی و ضمانت 100 درصدی!

شهر فرش نیز در وبسایت خود این امکان را فراهم کرده و شما به راحتی میتونید تابلو فرش مورد نظر خود را از وبسایت شهر فرش خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم به تأثیر حیرت‌انگیز قاب تابلو فرش بر هارمونی محیط و جذابیت تابلو بپردازیم و با معرفی انواع مدل‌های قاب تابلو فرش، به شما در انتخاب بهترین مدل کمک کنیم. تابلو فرش‌های دستبافت لوازم آنتیک و گران بهایی هستند که با ظرافت خاصی بافته می‌شوند.

تابلو فرش دستباف فرانسوی طرح ونیز بافت تبریز کد T02340

فرش تمام ابریشم قم بافته اساتید مشهور، فرش دستباف هریس تبریز، فرش طرح علیا، فرش طرح ماهی، فرش طرح خطیبی، فرش نقشه سالاری، فرش موج مهر تبریز و بسیاری دیگر از معروف ترین فرش های دستباف را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از آریاس بخواهید. تابلو فرش از جمله عناصر دکوری و تزیینی ایرانی است که در بسیاری از منازل دیده می‌شود. امروزه افراد زیادی نیز هستند که هنگام مهاجرت به کشورهای دیگر، از تابلو فرش برای تزیین خانه خود استفاده می‌کنند تا هنر و فرهنگ ایرانی را به دوستان و مهمانان خارجی خود نشان دهند.

  • سالاری درختی، فرش دستبافت سالاری باغ بهشت (در سالاری باغ بهشت وجود حیوانات زیبایی فرش سالاری تبریز را دو چندان می کند.
  • خیلی از افراد با مراجعه به کاشان و بازدید از کارخانه ها انتظار دارند که محصول نهایی که دریافت میکنند، بهترین کیفیت و شاخصه کیفی را داشته باشد.
  • این قاب از سایر جدیدترین مدل قاب تابلو فرش سنگین‌تر و پرفروش‌تر است و معمولاً برای تابلو فرش‌های ماشینی یا دستباف به کار می‌رود.
  • شاید بتوان گفت فرش ۱۲ متری متداول ترین فرش ماشینی است که در خانه های ایرانی بسیار پرطرفدار است.

نکته ای که در اینجا وجود دارد اینست که مزد بافت هر گره، در نقاط مختلف کشور یکسان نیست و در بعضی مناطق بسیار پایین و در بعضی مناطق بسیار بالاست. نکته دیگر اینکه در بعضی از مناطق کشور بجای محاسبه بر اساس تعداد گره، محاسبه بر اساس تعداد مقاط انجام می شود که در نهایت برای محاسبه تفاوتی نمیکند. مجموعه اصل فرش با احترام گذاشتن به مشتری ، با ارائه جدیدترین و بروزترین تابلو فرش ها در خدمت هموطنان عزیز میباشد. ابتدا فرش بافته شده را از روی دار پایین می‌آورند و نخ اضافی را با قیچی های تیز می‌چینند تا سطح فرش یکدست گردد و نقشه آن وضوح بیشتری پیدا کند. درواقع می توان گفت که ذرع همان مقیاسی است که تعداد گره ها برای تعیین تراکم فرش در آن شمرده می شود.

تابلوفرش دستباف 70*100 اثر استاد فرشچیان

تابلو فرش به خصوص در سبک کلاسیک ( یکی از سبک‌های دکوراسیون داخلی ) از عناصر ویژه و منحصر به فرد زیباسازی داخل خانه‌هاست. شاید بتوان تابلوهای جادویی و رنگین را یکی از مفهومی‌ترین تزئینی‌ها دانست ؛ یعنی یک شی زینتی که تاریخ ، معنا ، فرهنگ و اصالت ایرانی را در خود جای داده است. تابلو فرش ها از نظر طرح و مدل نیز به دسته های زیادی مانند مناظر طبیعی ، طرح های گل ها ، حیوانات ، چهره های معروف ، نقاشی های معروف دنیا  و….

تابلو فرش جدید ۱۴۰۰

یک عنصر مهم که بر زیبایی و جذابیت تابلو فرش تأثیر بسزایی می‌گذارد، قاب آن است که در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. با خرید جدیدترین مدل قاب تابلو فرش و توجه به نکاتی مانند پهنای قاب، تناسب طرح قاب با طرح تابلو و … می‌توانید جلوه تابلو فرش خود را دوچندان کنید و به ارزش آن بیفزایید. آقای فرش به عنوان یکی از بزرگترین و مدرن ترین هایپرمارکت های فرش در ایران با بیش از 8 شعبه در سراسر کشور با اتکا به کارخانجات تولیدی خود و سایر برندهای معتبر و مطرح کشور به ارائه محصولات و خدمات به عموم مردم می پردازد. این مجموعه در تمامی شعب خود بهترین برند ها و بافته های ایران و جهان را شامل انواع فرش ماشینی، فرش مدرن و فرش کلاسیک، فرش کودک، فرش دستبافت و تابلو فرش دستبافت گرد هم آورده است. همین الان 512 تا تابلو فرش دستباف با قیمت‌های مختلف فقط با یه کلیک در دسترس شماست!

فرش 1200 شانه طرح شایان

غرفه‌دارهای باسلام از شمال تا جنوب اینجا هستن تا بهترین تجربه خرید تابلو فرش دستباف رو برای شما فراهم کنن. همان‌طور که گفته شد، قاب تابلو فرش یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین راه‌ها برای به نمایش گذاشتن تابلوهای فرش دست‌ساز و هنری است. این قاب‌ها علاوه بر کمک به حفظ اثر، زیبایی و جذابیت بیشتری به آن بخشیده و آن را از خطراتی مانند گرد و غبار، آفتاب، رطوبت و مواد شیمیایی محافظت می‌کنند. تولید جدیدترین مدل قاب تابلو فرش با استفاده از متریال‌های مختلفی از جمله چوب، پلاستیک، فلز و شیشه انجام شده و در رنگ‌ها و طرح‌بندی‌های بسیار متنوع و گوناگونی به بازار عرضه می‌شود.

چندان فرقی ندارد که هدف از خرید تابلوفرش تکمیل دکوراتیو منزل باشد یا هدیه دادن آن، در هر حال این خریدی موفق از طرف مشتریان هنردوست به‌شمار می‌آید. توصیفی از زیبایی مجسم، که شاید به‌دلیل تکرار دیده شدن، کمتر توجه ما را جلب کنند. اما هنگامی که سخن از تابلو فرش‌ها به‌میان Hand-Carpet فرش دستباف کارکرده می‌آید، درهای دنیایی شگفت‌انگیز به‌روی دیدگان بیننده گشوده می‌شود. هنری که در طول تاریخ، نقاشان بزرگی چون کمال الملک را نیز به شگفتی و حسرت واداشته است. خوشبختانه پیشرفت صنایع فرش دستبافت و ماشینی، امکان تهیه نمونه‌هایی از این هنر را برای همگان فراهم کرده است.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما