دیزل ژنراتور چیست؟ شناخت دنیای برق دیزلی آکادمی ماهر

این دستگاه‌ها برای استفاده در محیط‌هایی که نیاز به برق پایدار دارند، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. دیزل ژنراتور به عنوان یکی از بهترین و موثرترین راه‌حل‌های تأمین برق موقت و یا پایدار در نظر گرفته می‌شود. اگر شما به دنبال خرید دیزل ژنراتور هستید، محل درستی را انتخاب کرده‌اید! در فروشگاه دشت نور، می‌توانید از بین انواع مختلفی از ژنراتورهای گازوئیلی به راحتی خرید کنید.

دیزل ژنراتور

  • قبل از خرید ژنراتور  و این اعداد را توسط سازمانهای محلی کنترل کنید.
  • پوشش‌دهنده‌های فلزی در دو نوع کانوپی سایلنت و کانوپی سوپرسایلنت ساخته می‌شوند و متناسب با نوع کاربری و مکان استفاده و همچنین ابعاد دستگاه‌ ژنراتور، قیمت‌های متفاوتی دارند.
  • با خرید دیزل ژنراتور چند منظوره خواهید توانست نیاز خود را از جهت تامین برق برطرف ساخته و نگرانی نداشته باشید.

این ژنراتور با توجه به استانداردهای جهانی برای مصرف سوخت کم و بهره وری بالا طراحی شده است. دیزل ژنراتور کاترپیلار در حالت آماده به کار، نیروی مداوم یا اولیه، قادر به ارائه انرژی و قدرت پاک، مقرون به صرفه و قابل اطمینان، به ویژه در شرایط سخت است. شرکت فنی مهندسی آبادیزل با بیش از 12 سال تجربه وارد کننده و تامین کننده انواع دیزل ژنراتور در توان های مختلف از بهترین برند های جهان می باشد و محصولات خود را در سطح کشور به مشتریان عزیز ارایه می دهد. همچنین این شرکت با بهره بردن از کارشناسان خبره خود مشتریان گرامی را در زمینه خرید دیزل ژنراتور و فروش دیزل ژنراتور مشاوره فنی می دهد و آنها در هنگام خرید دیزل ژنراتور با دانش فنی خود یاری می کند.

چه نوع دیزل ژنراتوری کم مصرف تر است؟

خرید دیزل ژنراتور دائم کار به صرفه‌تر و کارآمدتر نسبت به سایر ژنراتور گازوئیلی‌ها برای مصرف کننده خواهد بود.

روش خرید دیزل ژنراتور به این صورت است که شما باید با توجه به میزان قدرت مورد نیاز خود اقدام به خرید یک موتور دیزل و یک دستگاه ژنراتور بفرمائید. با این حال بهتر است شما با برندهای معروف موتورهای دیزل و ژنراتور آشنایی مختصری داشته باشید.

خرید و فروش قطعات پنوماتیک

توصیه می‌شود برای کاربردهای با رویکرد اقتصادی از این نوع ژنراتورها استفاده نشود.

همان طور که پیش تر گفتیم یکسری امکانات در ژنراتورها مخصوصا ژنراتورهای جدید وجود دارد که استفاده از آنها را برای ما راحت تر می کند. هر ویژگی اضافه در قیمت ژنراتور برق صنعتی افزایش قیمت محصول را هم به دنبال خود دارد. برای استفاده ایمن از دیزل ژنراتور، باید آن را به درستی نصب و راه‌اندازی کرد و دستورالعمل‌های تولید کننده را رعایت کرد.

مسدود بودن مسیر سوخت

مخترع این موتور رودولف دیزل نام دارد که در سال ۱۸۵۸ در شهر پاریس متولد شده است؛ در آن زمان موتور های بخار هنوز یکی از پر مصرف ترین نوع موتور ها در صنایع بزرگ محسوب می شدند. رودولف دیزل در فرانسه بزرگ شد و کمی بعد طی وقایع جنگ فرانسه و آلمان راهی انگلیس شد. او دوران تحصیلات دانشگاهی خود را سپری کرد و سپس در سال ۱۸۸۵ به پاریس بازگشت و کار بر روی طراحی موتور های احتراق تراکمی را آغاز نمود.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما